måndag 16 augusti 2010

Yooooooooo

Wazzapp? In da woods?
Oj oj oj, jag har lekt sekreterare from igår kväll.
Kommr hem efter en uuunderbar vecka med min boy.. mami kmr hem samtidigt och ska tvätta sina semesterkläder. Ska ta ur hennes kläder för att tvätta själv, nejmen då går det inte att öppna maskinjäveln?! Hmm... vattnet e fortf kvar i.. just den kvällen hade den tänkt att dö. Typiskt. Så vi fick typ tömma den på el speciale sätt så hela tvättstugan badade i vatten... skölja, vrida ur å hänga tvätt...mums. Lagom kul sådär när man e skittrött och ska upp och jobba klockan sju.

Jau jau.. Nu ska hon få nya grejer av Johans pappa som är mr fixer numero uno! Så jäkla sjysst. Han fixar en diskmaskin + ny tvättmaskin till lägre pris.. Jag och Johan fixar hit dem på fre så kanske Tulle??? Kan vara med å installera på lör... Hoppas planen går i verket. =P

Sen har jag beställt två nya byråar för att mina vänner: Jag ska flytta in hos JOHAN!! =D Kuuuul va?? =)=)=)
Yes...vi ska bara fixa lite mer utrymme i garderoberna så att jag får plats med mina grejer..sen när det e klart...då blir Jozie Sollentunabo och sambo. Men det e så töntigt så jag tänker aldrig kalla mig för det. =) =) =) Det känns wünderbar och jag längtar! Hihihi

Nu har jag också fixat ett byte med min mobil eftersom jag inte gillar den och hellre vill ha en annan. Så jäkla tur man ska ha ibland. Har en kompis som jobbar med mobiltelefoner... Så snart har jag min nya sony ericsson x10 mini pro med tangentbord ist. NIIICE!!

Ha det bra chickenlegs. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar