tisdag 31 augusti 2010

Pihlen

Ok girls, nu har ni feta chansen att dejta superhunken Pihlen. Han behöver en flickvän och snäll som jag är, tänkte jag hjälpa honom. Det är killen längst fram på bild nr 1 och till höger på bild nr 2. Den här killen är brandman på värmdö och en av Johans bästa kompisar. Han tycker mycket om att träna och hitta på roliga saker. Vill ha en tjej som han kan skratta mycket med. Vill ni dejta Pihlen? Skicka ett mail till joziecar@gmail.com bifoga bild och beskrivning av dig själv. Hanna med brunt hår på första bilden är också singel, skicka mail för intresse.

12 kommentarer:

  1. hahahaha smickrande bild på mig ! Tack för ditt stöd Joz ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg brandman. Fortf singel?

    SvaraRadera
  3. Meeen nu såg jag att det var publicerat för ett bra tag sen...:(

    SvaraRadera
  4. han är fortfarande singel! Vem undrar? =)

    SvaraRadera
  5. Väldigt snygg! Synd att man bor närmare gbg än värmdö

    SvaraRadera
    Svar
    1. kanske kan hooka upp er ändå? =)

      Radera
  6. Så möjligheten finns? :) men hur kan människan vara singel?! Riktigt ögongodis. .

    SvaraRadera
  7. Inte träffat den rätta bara. Ja, möjligheten finns. Men vem är du? Måste vet lite om dig, annars blir det svårt att sälja in dig hos honom =)

    SvaraRadera
  8. Jag är 24 år och två barns mamma, jobbar i äldreomsorgen. Kollar gärna på hockey och är gärna ute och rider.. känns lite som en jobbansökan men det är lite info om mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, du verkar superhärlig! Tror dessvärre att du är för ung för honom, Pihlen är 33. Ska säga till honom att du tittat in här. =) Hur hittade du min blogg?

      Radera
  9. Det var ju värt ett försök i alla fall :) man kan säga att jag ramla in här :) tycker att det är en bra blogg så lär fortsätta läsa :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!! Men vad glad jag blir! =D

      Radera