lördag 7 augusti 2010

Dröm

Haha, jag drömde en sån sjuk dröm inatt. Min syrra Taz har varit i Dalarna med sin kille. De har hyrt en stuga där med badtunna och en båt man kan ut å fiska med.

Jag drömde att jag var å hälsade på dem och skulle ta en dusch. Duschen var i båten, som visade sig vara en minisegelbåt typ. När man duschade så åkte man i båten samtidigt. Och jag blev förbryllad eftersom jag undrade hur man skulle kunna styra båten samtidigt som man duschade. Båten ökade i fart och jag var tvungen att gå ut och ta ner seglen och grejer. Jag har aldrig seglat förut så jag höll på där med alla snoddar, men lyckades iaf få båten att sakta ner lite. Jag kom till ett ställe där det var jättetrångt och en massa hus överallt, typ som venedig. Fastnar och drar ner massa saker... Drar ner en kanna med saft som tillhörde ett par tyskar. De sa att den saften var dyr, 90 spänn typ, och att det var lugnt bara jag ersatte dem.

Hhaha... queee??? Var får man allt ifrån? I....Need....Help!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar