tisdag 11 januari 2011

Citron till frukost?

UR-FAKKIN-SÄKTA MIG men äter alla svenskar citron till frukost eller? En kvinna med barnvagn spatserar på gatan och skiter i om d ramlar snö.. Hon traskar på utav glatta livet. Jag skriker: Ursäkta! Du har inte lust att komma över på den här sidan (där jag står där man inte får snö i huvet)
Hon: du menar mitt i gatan, bland alla bilar?! Suck tänkte jag, ja, för du har ju aldrig gått över en gata i hela ditt liv där d inte finns ett överrgångsställe?! Jag blåste av och skrek högt: varsågod! Hon svarar inte. Jag igen: ha en jättetrevlig dag! Viskar sen: jävla fittkärring, hoppas du får en istapp i huvet på nästa gata.

Varför är svenskar så jäääävla fittiga och sura? Herregud, gaska upp er för faaaan! Alla måste äta citroner till frukost eller nåt, så de blir sådär sura och bittra. Tycker synd om er...

2 kommentarer:

  1. Hej läckerbit!

    Är det på som springer runt o blåser i visselpipan på k-holmen vid fridhemsplan? Kom in på en kaffe på din rast, du vet var ja bor!:-)

    Tidigare bild ser ut som fridhemsplan, eller?

    Pussis Di

    SvaraRadera
  2. Hihi, Ja det var jag =) Vadå såg du mig?? Jag hinner typ inte på rasten, den e så kort! När ska vi ses gumms? Pöss

    SvaraRadera