lördag 22 januari 2011

Woop woop










Faaan vilken lyckad kväll igår! Restaurangen i var på var fantastisk! Man fick gå fram till en disk och välja huvudingrediens, mitt fall marulk, sen valde man tillbehör och sedan en sås. Det var så jäääkla gott, en av de bästa maträtterna jag ätit ute helt klart! MUMS! Sen hade de hummrar i ett akvarium också som krälade omkring, rätt var det var fiskade de upp en och den blev kokt! Aaah, stackars dem... Käkade havskräftor till förrätt också! Pappa betalade för mig, så gulligt =)

Sen gick vi till soapbar en sväng, mamma och pappa följde med, haha! Det var verkligen jätteroligt, sen kom några till kompisar till mig och de jag skulle möta upp sen (hanna, allie och co) kom inte in, de gick till collage så jag gick dit sen och då gick lollo, tess och de andra till Riche.
En fransman betalade mitt inträde, man tackar, sen gick jag och mötte de andra. Allie gav mig ett jättefint kort och en drink om present och då fick vi två shots gratis också hahaha!
Riktigt kul kväll iaf! Idag e ja lite trött dåråååå. Rastlös också, fatta att jag inte behöver göra några skitiga läxor nåt mer!! FAB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar