fredag 28 januari 2011

Träning + resa!

Tjoho in da lingonberriewoods, im up for at treet crazy snabbaloobies.
Hur mår ni? Jag mår braaaa, men e trött som en bäver. Det är utmattande att börja nytt jobb. Det går iaf skitbra och dagarna går asfort för det är så roligt. Tur att jag inte hoppade av där efter ett år eller vad det var.. ;)

Träningen går skitbra också. Så himla kul och märker verkligen resultat. Igår var jag med min PT, aka Jovis, på gymmet och körde ett rikigt bra styrkepass. Jag kan nu göra tio armhävningar på raken! Woho! Aldrig hänt förut. Körde tre set tillochmed! Heeell YEAH! Survivorman YEAH!

Vi har bokat en resa till Sardinien i april också. En weekend ons-lör. Sååå himla najs skare bli. Till en stad som heter Alghero. Aldrig varit på Sardinien. Har vart på sicilien, i Rom,
Venedig och Rimini... Italien e lovely! Och riktigt god matkultur, e nog ett av mina favoländer faktiskt.

Nu ska jag käka frulle och sen jobba kväll på ortopeden. So see ya löverz. (Eller tråkerz borde jag skriva eftersom INGEN kommenterar)

2 kommentarer: