söndag 9 januari 2011

Sista skolveckorna..

Imorgon börjar ja skolan igen, men vi går bara mån, ons, fre. Tis, ons, lör och sön ska ja jobba.. haha, ingen rast ingen ro vafasiken. Imorrn ska jag å Hannabanana planera inför examensfesten, vi är lekansvariga och ska fixa nåt roligt för våra classmates.

Lovet har verkligen gått snabbt, herregud, mitt sista jullov...typ ever. Lääskiiigt! Men jag e så sjuuukt taggad på att börja jobba så det e inte sant! Money money money.. I want money gaaah!

Sen ska jag jobba privat och tjäna bättre me stålar sörrni.. mm d ska ja wiiewawwaooo.

Musikalen igår var verkligen awesome! Jag och jovis fick tårar i ögonen för det va så bra, man borde slå sig själv eftersom man inte går oftare! Sen käkade vi ju på patricia dåååråååå, hummer och oxfilé. Mums. Asbra mat har de där, ni tror inte det men det har dem.

Kollar på Per Morberg nu... haha han är ju för skön! Älskar hans brutalitet.. han e ett litet weirdo den där per assååå...

Förresten, ni som gillar kummin och selleri.. hur funtade är ni?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar