fredag 4 februari 2011

En helt vanlig dag

Äter jag typ fem-sex mål mat. Börjar med frulle, sen blire lurre, mellanmål vid fyra-snåret, middag på kvällen och sen ett litet kvällsmål innan man går och lägger sig. Lite frukter också härochdär mellan alla mål. Haha, jag äter som en hel jäkla häst... Kalla mig Presto.

Ikväll kommer Snurvelina hit. Vi ska snurvla som två små snurkelburkar.
Nää, nu ljög ja, vi ska kolla film. Undrar om man ska äta godis? Eller ska jag vara sådär äckligt hälsosam igen? Jag kan typ bli lite irriterad på mig själv ibland, urs!

Snart är våren här (!!) och då ska ja packa ner allt jag har i vinterväg och aldrig öppna förrän den äckliga vintern återkommer. .. som den alltid gör varje år. Kan det inte va nån surprise ibland och bara vara sol och fint väder jämt? DÅ skulle ja bli gla som en hopplärka! Sen när jag får min första lön som kmr va runt 16 lök ska ja fanimej köpa lite fina skor och vårkläder. Jag sitter annars och bara suktar framför datorn och aldrig får man köpa,,, buj buj hujeda mej d e synd om mig!

Varför kan jag inte färga texen längre..?? jävla skitblogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar