söndag 20 februari 2011

Oga boga ja e trött

Det va skitmysigt hos mig igår. Vi kekade tacos och snarrade skit, just like old times!
Sen drog vi till ida i den sibiriska kylan och var där ett par timmar. Sen drog de ut, jag va inte på ut-humör så jag åkte hem till Tess och patte. De betalade tillochmed min tarre för de ville ja skulle komma, gulligt!
Här vare fezt vill ja lova, vi gjorde intron till musik och sjöng en massa låtar, haha. D e nice och freaka ur sometimes.. Introleken går till såhär: Man sätter på en låt, vilken som helst och sen gör man i tur och ordning ett intro. Det kan se ut precis hur som helst, det är ju då en dans och fan va roligt d är, haha. Ni måste prova.
Min mob har dött, buhu, jävla skitbatteri och sen e ja lite bakis också. Snark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar