fredag 25 februari 2011

Fy fan

Hade en riktig skitdag igår. Värsta dagen i mitt liv tror jag faktiskt. Kmr till jobbet, allt är kaos. Jag springer ärslet av mig hela jävla kvällen och till råga på allt så sticker jag mig på en patient. Woho...igen. Fan fan fan helvetes kukdjävul... Dock är d minimal risk, en äldre dam som inte hade något känt plus att d va en subkutan nål den här gången. Jag som precis var klar med de där kontrollerna på previa... Nu börjar karusellen om igen. Som d va igår kmr jag alrdig palla att jobba. Jag kanske inte kan ta stressen helt enkelt? Jag pallar nog inte trycket på en avd som tar akuta patienter. Jag fick in två igår plus en som kom tillbaka från op. Totalt sex pt varav en annan som d e rätt mkt pyssel me...

Hmmm, undra hur ja ska göra? Om d inte blir bättre får jag nog söka nytt för jag orkar helt enkelt inte. Har världens påsar under ögonen idag för jag somnade ett och gick upp tjugo över fem. Är det värt det? Nej.. Ja tror fan inte det.. Man sliter häcken av sig och är det nån som tackar en sen? Näe, inte en jävla käft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar