onsdag 9 februari 2011

surprise surprise!

Hello friends. Det är ju alla stjärtans dag på mån som vi alla vet. Myysigt! Jag har ordnat en liten hemlis för Jovis på fre. Fick bli på fre för det passade bäst helt enkelt. Han har ingen aning om vad d kan vara, såå himla roligt! Det e så sjukt svårt att hålla sig från att inte berätta, men det har gått väldigt bra ändå. Hoppas att han blir glad =)

Ang castingen igår så blev jovis castad för nya big brother. Haha, de ringde bara sådär och sa att slutcastingen var gjord men att de saknade en person och undrade om han var intresserad. Sjuk grej, hur ofta händer det liksom?! Jag har sagt att han ska bestämma själv om han vill eller inte, för jag vill inte stå ivägen om han nu vill göra det. Hade jag fått chansen hade jag nog inte tackat nej. Nya big brother ska också vara helt annorlunda än det gamla. Inga mer guppande täcken och spya i garderober, utan ett feel-goodprogram som hela familjen kan kolla på.
Finns ju dock en rad olika aspekter att tänka på innan man går in i det där huset... Men jag tror inte jovis kmr att vara med. Det är inte riktigt hans grej, han skulle passa mer för Robinson. Tror han skulle få tuppjuck i det där huset...dampbarn som han e ;) Närå, love you boobi!

Nu ska jag iväg till träning, sen blire bankmöte. Jozie goes adult! Wo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar