tisdag 15 februari 2011

HIV-smittade riskakor


På jobbet har jag köpt riskakor med vitlök- och gräslökssmak. De är skitgoda. Tar en ibland när jag känner fört. Idag upptäckte jag till min stora förvåning att någon har nallat på mina riskakor. Någon har tagit från min riskaksförpackning som det står klart och tydligt "Josefines" på. Någon har smaskat och smaskat, tagit säkert en tre styckna. Gissa om jag blev snopen.
Visst det gör ingenting för jag e fett rik på riskakor, har massor, men kan man inte fråga innan man tar en? Jag blev lite irri och skrev med stora bokstäver på: HIVSMITTADE, RÖR EJ!
Undra om det hjälper?

2 kommentarer:

  1. Heja heja!
    Jag hade själv väldigt attraktiva bestick när jag gick på korset..
    Vad tänkte tjuven att den som tagit med besticken (jag) skulle äta med liksom?
    Puckat folk finns överallt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Helt rätt! :-D Puss Di

    SvaraRadera