torsdag 18 augusti 2011

Back to business

Hello there my faans! Missed me? Of course you have! Jag har verkligen varit skitdålig på att blogga den senaste tiden.. I know. Men det e bara för att mitt liv sugeeerrr,,,, NOT! Haha.. Nejmen det har inte hänt sådär speciellt jättemycket. Idag började jag kneget igen dårå. Det var lite kul att komma tillbaka, men bara lite. Gillar mina kollegor. Jag facerapade en idag. Hon ska gå på en dumplingskurs. Vafan e det? undrade jag. - Jo, asså man lär sig göra dumplings, det är en matlagningskurs. Haha jag garvade på där och sen råkade hon ha sin fb öppen..osis. Jag skrev: (Massor med shjärtan) Lääängtar verkligen till min dumplingskurs börjar i oktober!!!! (Massor med hjärtan). Jag garvar på mig nu också för det var ju för hujedamej roligt..! Imorrn lär man få pisk. Nog om det.

Hon dumplingstjejen (som för övrigt heter Anna) och jag ska ta dykcert snart! Det kostar 2600 riksdaler.. då får man fem bassängdyk och två uppdyk. Det blir en fem veckors kurs fast man bara går en dag i veckan efter jobbet. Hajar ni? Allt hänger bara på en kollega nu på jobbet, måste byta kvällspass med henne, om det går anmäler vi oss imorgon!!

Kommer ni ihåg den här krokiga fågeln? I wonder if he's dead.. Honom har jag minsann inte sett på Elgö i år... Man kan ju undra om jag blivit ornitolog eller nåt i den stilen eftersom jag typ hela tiden tjatar om fåglar. Så är INTE fallet.. så nu vet ni det.
Omg jag har så mkt planer nu..ni ser ju vad jag skriver tangentbordet bara glöööder asså.. Nya krafter, det är vad det är folks.. en semester kan göra underverk! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar