söndag 21 augusti 2011

Det bästa med att sommaren är slut

* hösten e för jäkla mysig! Hur mysigt är det inte att krypa upp i soffan med en filt, tända ljus och en kopp te?

* halloween! Jag älskar halloween. Jag och jovis har haft halloweenfest två år i rad och det här året blir inte ett undantag!

* alla roliga serier börjar! Ensam mamma söker (ääääälskar!!), robinson mfl!

* svamp! Plocka svamp i fina röda gummistövlar och ha med sig matsäck.. Faaabolous!

* höstmode! Ääälskar höstmode. Så himla fint med skinnjackor, pälskragar, höga stövlar och mysiga koftor!

* slutligen: man behöver inte ha dåligt samvete för att man är inomhus!

Tror att hösten är min favoritmånad faktiskt. Välkomnar dig hösten med öppna armar :-D

1 kommentar:

  1. Håller verkligen med gums!!
    Så himla mysigt med höst, allt det du räknar upp (förutom svampplockning) ser jag också JÄTTE mkt fram emot!!! Får ha lite mysiga tjejkvällar i höst tycker jag :)

    /H

    SvaraRadera