fredag 19 augusti 2011

Dykcert

Nu är jag anmäld till att ta dykcert! Jag börjar 6e sep med min kollega Anna här på jobbet! Ska bli så himla kul, jag kan knappt vänta tills det börjar! Det är så kul att ha nåt projekt nu när vintern och hösten är påväg. Annars är allt så jävla grått och trist. Den pågår som sagt under fem veckor, sen blire uppdyk i oktober med torrdräkt i den svenska skärgården. Haha... läääskigt. Men jag har ju testat en gång så jag vet hur det är. Var på en 15-minuters tur i Cairns med Ida när jag var 19. Jag fick lite smått panik där ett tag och simmade upp till ytan typ tre-fyra ggr, men sen tog dykinstruktören tag i mig och tyckte jag skulle sluta tramsa, så vi försvann ner i djupet tillsammans. I had no choice so to speak. Jag släppte inte hans hand under hela dyket! Nördigt va? Nej nu jävlar så kommer det här bli kalaskul. Jag SKA tare om det är så d sista ja göööör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar