onsdag 5 december 2012

Jävla fritt flyt!

Jag HATAR fritt flyt. Det är ett företag som tillverkar omega tre. Johans syrra jobbade där förut och för att hon typ skulle få provision så köpte vi av henne för att vara snälla. Kruxet är att jag aldrig blir av med de jävlarna! De ringer mig typ en gång per kvartal och vill sälja. Jag har sagt år dem tre gånger att jag inte vill ha nåt och att de kan ta bort mitt nummer.

Idag ringde de igen... Tröttnade rejält så jag svarade:

- Ulla.
- Ja, hej, jag ringer ifrån västerålen fritt flyt och jag söker Josefine.
- Hon är inte hemma. (Knarrig röst)
- Nähä, var är hon då? (Ska du skita i)
- Hon är på träning.
- När kommer hon hem då.
- Det vet jag inte.
- Nähä okej, då vet jag. Hej då.
- Hej med dig.

Nästa gång får den som ringer en jävla avhyvling.. De är som små fästingar, man blir aldrig av med dem!!!

1 kommentar: