lördag 29 december 2012

Thaimassaaaaaage

Tjenixen i regn/snörusket? Här skiner solen, synd om oss ;)

Vädret har verkligen blitt bättre sedan julen passerat. Skönt!
Vi har hittat ett ställe lite längre bort där vi kan ligga på en jättestor solbädd med Leon på stranden. Bredvid fanns det ett massageställe. When in Rome dårå tänkte jag och skulle testa..
Jag bad henne om en neck-shoulder massage eftersom jag oftast har lite ont där.. Men i Thailand så får man inte alltid det som man beställt..

Hon började med mina ben och sedan vare rygg och nacke som utlovat. Efter det blev det armar, händer, rumpa, lår, vader, lite fötter. Till sist fick jag också hårbottenmassage. Väntade bara på en happy ending också..



Massagen började bra.. det var skönt, men sen.. herreminje säger jag bara.. hon tog i för kung och fosterland. Drog i mina fingrar och typ slog mig i huvet.. hehe närå men typ! Sedan gjorde hon de sjukaste grejerna. Tänk er att jag ligger på mage. Sedan ber hon mig ta upp fötterna så att jag böjer på knäna så fotsulorna pekar uppåt. Hon sätter sig då på mina fötter och sedan tar hon tag i mina axlar och drar mig mot sig. Jag såg då ut som ett U. Jag låg och undrade om hon gjorde såhär med alla kunder.. tex Agda 78 liksom. Ojojoj... Mitt i så blev ju Leon skithungrig också såklart.. så Johan kom med honom till mig. Hon hade ju masserat med nån thaiolja så hon tyckte att jag skulle skölja tuttarna så hon brjade göra det.. haha, sen så torkade hon dem också.. Ja, vad ska man säga? Här i Thailand får man inte vara pryd... Jag hade värsta knutorna på vä sida i nacken så hon ba: Come back come back! Mmm.. vi får väl se! Det sjuka är att det var lite roligt.. tror säkert att det är sjukt bra för kroppen..

Leon chillar på stranden med daddy!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ett U, ser det framför mig när hon torkar boobsen oxå haha

    SvaraRadera