söndag 23 december 2012

Terasspartey

Igår hade vi vår grillfest! Det var skitkul, vi var 16 pers som körde lite knytis. Käkade grillad marinerad fläskfile med potatisgratäng, bea och grönsallad. Förrätt bruschetta och efterrätt glass med färsk frukt. De har en asgod frukt här som heter mangosten, den e sååå jäkla god. Smakar som en hel efterrätt. Mums!
Alla som var här igår känner ju dem som äger huset och varit här massa gånger på fester. Haha.. Men nu var det ju vi som var värd/värdinna och det var lite roligt faktiskt..




Anders och Leon

 Qute!
Carina och Kjelle rockar loss


Kjell och Carina sjöng massa låtar och jag fick sjunga min låt "du är allt" som jag sjäng på Dianas bröllop. Supermysigt.

2 kommentarer:

  1. Vet inte om de förra jag skrev kom med eller inte med jag försöker igen;)
    Hej kära jossan! jag har läst igenom din blogg lite nu och ni verkar ha de hur bra som helst. Tänkte passa på att önska dig och din härliga familj en god jul och gott nytt år då jag troligtvis kommer ha fullt upp imorgon. Jag längtar till du kommer hem så vi kan hänga igen:) massa pussar och kramar /Alli

    SvaraRadera
  2. Hej fina Allie! Vad gullig du e. God jul och gott nytt år till dig med från oss, vi får ses massa när jag kommer hem. Miss you!! Puss

    SvaraRadera