torsdag 28 mars 2013

5.20

Leon är som en tidsinställd maskin. Han vaknar typ alltid 5.20. Har man tur somnar han om om man vaggar honom lite eller stoppar in nappen igen. Oturligt nog denna morgon är han pigg som en mört. Så nu ligger jag och kollar barnprogram.

Var ju på min andra sånglektion igår hos min andra sångpedagog. Alltså shit vad roligt det är. Tror inte det finns nåt roligare?! :) ÄLSKAR det. Så häftigt igår för hon hjälpte mig hur jag skulle tänka när jag sjöng "It must have been love" med roxette. Marie Fredriksson sjunger så sjukt höga toner och jag har alltid haft svårt att sjunga den låten. Men med lite tips och trix igår så kunde jag! Så jäkla häftigt! :) Agneta som hon heter ska även hjälpa mig spela in lite smakprov som jag ska ha på min hemsida. Så himla perfekt!!

Idag ska vi hem till Johans päron och Leon ska få träffa gammelfarmor eller hur det nu blir?! Farmors mamma alltså. Johans mormor.. Hur blir det?! Aja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar