tisdag 5 mars 2013

Herregud

Jag kan verkligen inte göra två saker samtidigt för då blir det alltid nåt fel. Fattar inte vad som hänt med min simultanförmåga nu på senaste?! Hade en sånglektion inbokad igår men de ringde från jobbet och sa att det var kris, så jag ställde upp och jobbade istället. Jag bokade då av sånglektionen. Sen skulle vi titta på en ny tid och då satt jag i fikarummet på jobbet, vi skulle fira en kollega som fyllde 60. Jag skrev till sångpedagogen att jag gärna tog en tid nästa vecka på ons den 13. Hon sa att det var okej och att jag kunde komma 19. Eftersom jag tyckte det var rätt sent så frågade jag om jag kunde komma kl 17. Det var okej sa hon. Bra sa jag. Sen kom jag på att Johan har utbildning till kl 16 den dan och inte kommer hinna hem i tid, så jag mejlade igen och frågade om vi kunde byta till 19 igen iaf och bad om ursäkt för min virrighet. Det var helt lugnt och hon ändrade igen. Nu sitter jag och kollar igenom vad vi skrivit bara så jag inte virrar till nåt igen och upptäcker att jag skrivit den 6e och inte 13e vilket betyder imorgon!!!! Då jobbar Johan dygn för övrigt... Åh jag blir så trött på mig själv!!! Att jag aldrig lär mig?!
Som tur är har jag världens bästa syster som rycker in och räddar mig. Så himla gulligt tack!!!! Kan ju liksom inte boka om ytterligare en gång, hon kommer få spader på mig! Så pinsamt.... Suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar