lördag 23 mars 2013

God morgon

Hej hej hemskt mkt hej på er!
Nu undrar ni: ojojoj är hon bakis denna morgon? Då ska jag säga er: Nej! Inte ett dugg. Jag är pigg som en lärka! Igår var jätteroligt som alltid med Lady di och hennes syster Victoria. Det är så kul när man är just tre tjejer (eller fler) som ser ungefär likadana ut med lockigt hår, för att all eyes riktades på nåt sätt on us så att säga. Så är det inte riktigt när man är två. Tre är liksom nåt speciellt, konstigt det där. Träffade på en av Johans bästa kompisar som var snorfull som han alltid är ute! Haha, bjöd på shots också. Minttuu, det var inte igår! Typ det enda jag kan shotta utan att spy. ;)

Gav iaf Diana (som för övrigt också kallas för panty eftersom hon alltid har pantyhoes på sig) en present jag kokat ihop själv. Bokstavligen. Jag gjorde en viktväktarmarmelad med stevia i. Det är ett sötningsmedel som är naturligt och mycket nyttigare än vanliga sötningsmedel. Hallonmarmelad med vanilj. Hon skulle äta det idag på sina mackor. Intresseklubben antecknar tänker ni. Hon blev iaf jätteglad. Kanske ska starta ett marmeladtillverkningsföretag?

Idag kommer Lollo och Tulle på middag! Skooooj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar