torsdag 14 mars 2013

Phu

Ojojoj vilken natt. Håller på att vänja av Leon med att äta på nätterna. Har bara gett honom vatten de två senaste nätterna och det har gått bra förutom att han vaknar sjuttielva gånger. Är helt slut. Han har tagit över vårt sovrum. Johan sover ju i hans rum och inatt lade jag mig på soffan för Leon bara pratade "dadadada" och ställde sig upp i sängen. Så fort jag har målat klart så ska han få sova i sitt eget rum. Tror det kommer att bli bra för han störs av oss och vice versa.

Fint väder idag! Dock blir det ingen långpromenix eftersom jag är så himla trött. Inatt tar Jovis honom så jag får sova för imorrn ska jag ha en egen dag själv. Jag ska jogga till och från balance, träna och basta. Sen kommer lady di på kvällen och äter middag med mig! Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar