onsdag 28 maj 2014

17 dagar kvar

Förlåt för kass update. Har helt enkelt inte haft någon motivation att skriva. 

Nu är det bara 17 dagar tills vi gifter oss. 15 dagar tills jag får semester. Hallelujah. Sen är jag ledig resten av sommaren och börjar jobba igen i aug. Gjorde bottnarna till tårtan igår så den ligger förberedd och klar i frysen, redo att tas fram två dagar innan bröllopet. Provade mina underkläder inför bröllopsnatten och holy smokes vad nöjd jag är! ;) tror Jovis kommer bli lika nöjd. Hehe.

Nästa vecka ska vi ordna lite med transporten från kyrkan och träffa prästen. Vi har också bestämt låtar som vi ska ha som in- och utmarsch. Johans pappa och bröder ska sjunga och jag är såååå nyfiken på vilken sång de ska sjunga, bi har ingen aning. 

Puss på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar