måndag 19 maj 2014

Börjar ordna upp sig..

Åh Jesus vad kul det var i lördags. De dök upp hemma hos mig efter att Johan hade dragit med sina kompisar. Alla hade mustascher på sig och en kille som hette Lars mustasch kom och gav mig en blomma. Det var även rosa tema så alla hade nåt rosa på sig. Jag fick en riktigt cool outfit på mig med en tröja där det stod "i love mustasch". 


Vi åkte in till stan och första aktiviteten var linedance! Haha, jättekul, alla dansade och läraren hette Bitte. Hon hade dansat linedance i 18 år. 


Sen åt vi lunch i parken utanför och sen begav vi oss till nästa aktivitet, som var att sjunga och spela in en video. Sjöng fångad av en stormvind och alla blev då känslosamma och grät i kör. Gulligt!!
Jag fick klä på mig en sluttynurse-dräkt och de andra klädde ut sig och såg riktigt roliga ut. Här ser det ut som att jag är en superstar med sina efterhängare från en annan del av Köping, hahaha!


Mamma ser ut som borgmästaren i CandyCrush! X) sedan bar det iväg hem till Hanna för fix och chill inför kvällen. Middag intogs på Wallmans där det var en jättebra show! Mötte sedan upp min blivande man på Soap och han var liiiiite mer berusad än vad jag var... Summa kardemumma en helt oförglömlig dag och jag är så lycklig att jag har så fina vänner och fin familj som finns i mitt liv. Puss till er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar