lördag 31 maj 2014

Surpriiiiise


Jag igår i min nya klänning från h&m trend, älskar den!

Jag har planerat en överraskningsmiddag för Johan sedan några mån tillbaka. Han säger alltid att alla är bortresta när han fyller år så jag tänkte att vi skulle fira honom nu i maj istället. Det är också alltid så svårt att överlista honom och jag kan ju säga att han blev jätteförvånad och jätteglad. Alla var där när vi kom in och jag hade gjort en banderoll där det stod "Johan snart 30" på. Vi käkade på fondueboden, jag tog fiskfondue och det var jättegott! :) 



Vi spelade bowling innan om vem som skulle betala bowlingen och jag förlorade. Bu! Men! Sedan körde vi kvitt eller dubbelt och då vann jag, yay! Jag vann totalen, så takterna sitter i. Jag och mamma spelade jämt bowling när jag var typ 12. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar