lördag 10 maj 2014

Im a Tough Viking

Trots att jag inte haft någon motivation alls för fem öre, inte tränat nånting sedan tjurruset i Oktober, klarade jag av loppet galant. Vi sprang hela tiden där man kunde. 
Idag har vi: krälat i lera, badat i isvatten, simmat i havet (burr i murran!!), tagit mig uppför en ramp som var va fem meter (klarade på första försöket), klättrat uppochner i containrar, krupit under nät, sprungit igenom ett amerikanskt fotbollslag och fått elstötar med 10.000 volt i. Jag är stolt över mig själv och känner mig som superwoman, grrrrrr!!!


Johan kom totalt på nionde plats (!!) asså hur grymt är inte det? Så jävla bra så det är inte sant. Han tog täten i början och dök ner i istanken, haha helt sjukt! Jag blir så jäkla taggad på lopp och man får sån adrenalinkick, det är så jäkla härligt!! 

1:14 inte så pjåkigt. Stannade ganska länge vid rampen och hjälpte folk upp, men det skulle man nästan inte gjort för efter det blev man kall. Efter loppet skakade jag tänder som jag aldrig gjort förr. Vattnet tillsammans med elstötarna var hemskt! Hela kroppen ryckte till efteråt.

Anna var nääääästan där ju!!
Här var man tvungen att simma under. Fy vad kallt det var! Här var man helt slut och sen kom elstötarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar