måndag 7 mars 2016

Backade in i en bil

Ååååh... skulle iväg till Sollet c och åker typ fel för min hjärna tror att jag och Julie ska till bvc. Vänder bilen och sen är det en tjomme framför som också vänder. Vi missförstår varandra ett antal ggr för han vägrade vänta och jag trodde först att han skulle släppa förbi mig men icke. Jag lägger i backen och Tjong! Backar in i bilen bakom. Får värsta chocken, blir rädd exposed och allt det där som Maria Montazami är utan läppstift...
Som tur är var det två mycket vänliga människor i bilen som inte alls var upprörda. Vi fyllde i papper och de hade en företagsbil och en mekaniker på jobbet, så de sa att de kanske inte ens skulle behöva skicka in några papper. Ingen gjorde illa sig och skadan på deras bil var minimal. Har väntat på den här dagen.. haft körkort i 10 år och nu var det tydligen dags. Jag såg verkligen  inte deras bil... såg verkligen inte.. sjukt alltså.

Jaja.. Jovis kom hem nyss och jag fick present. En ny mysdress och runningstrumpor. Tack babe! ♡ som plåster på mina sår, bububuhu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar