onsdag 16 december 2009

Förstår inte..

...att man inte kan hålla sin plats på BodyJamen???
Brukar normalt stå längst fram, men så kmr det en idiot å ställer sig typ en millimeter från mig (och den här personen är inte bra, gör fel hela tiden å flaxar med armarna likt en kråka).

Eftersom denna idiot inte kan hålla sin plats och förflyttar sig allt närmre mig och stöter till mig med diverse kroppsdelar, flyttar jag mig till mitten av rummet, där det finns en lucka för att få lite mer plats. Nejmen då kommer det en annan mongojävel som inte håller takten och inte kan hålla sin plats och ska tränga ut en, men ingen kan tränga ut mig, jag gjorde mina rörelser ännu större!!

Ska man dansa tillsammans i en grupp, håll för faaaaan era jävla platser. Hur svårt ska det vara? Även om man gör fel så får man synka med gruppen.
Och sen alla killar som är med... hahaha, asså visst det e kul att killar är med, men plz... tro inte att ni e världsbäst på att dansa om ni klarar av att snurra utan att snubbla.
Ni som e dåliga kan fan gå hem... asså, hon va så sjukt irriterande i sina fula lila byxor och jag ville bara slå henne för hon va så ful och dum.
Grrrrrrrrrrr!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar