fredag 25 december 2009

Snörvel

Hej hej!
Julafton var mysig som bara den. Patrick, Lollo, Tess, mami och jag hade riktigt trevligt.
Fick många fina klappar, nya träningsdojor, fina schampoon och inpackningar, presentkort på Gina med mera..
Mamma fick en personlig shoppingsnubbe som ska hjälpa henne med kläder, haha så himla kul.
Sen spelade vi TP, jag ledde stort i början, men sen slutade d med att ja kom tvåa, delad förstaplats hade mamma och Tess.
Lollo fick bara en massa frågor om frimärken och kaffe...hahaha

Vaknade imorse med halsont! Fattar inte, ingen runtom mig e sjuk. Jävla skit. Jag som tänkte powerwalka imorse. Jag vill bli friiiiisk!!
Så ikv ska ja å Johan kolla film å bara ta d lugnt, ska snora lite på hnm ist. E nog första året sen jag blev arton jag e hemma på juldagen (!!).

Puss å kram skumbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar