torsdag 3 december 2009

Överraskning hemma

När jag lämnar av Johan så viskar han i mitt öra: "Jag har gömt nåt under din säng hemma" Blir sjuukt förvånad, å undrar när han gjorde det..? Frågar mamma sen nu när ja kommer hem och han hade tydligen varit här i tisdags och röjt runt i mitt rum den ligisten! =D Å ja märkte iiiiingenting.

Så under sängen finns rim och grejer, haha skitfiffigt, som säger att ja ska leta runt i rummet. Hittar sen bakom min guldspegel ett presentkort från Sturebadet. Så sjukt omtänksamt och gulligt att jag inte vet va ja ska säga!
Blev så himla glad, hade inte förväntat mig nåt sånt här alls och särskilt inte såhär fint!

Tack Johan, du är grym, men det vet du redan!! Gottgör dig när du kmr hem, that's a promise!<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar