söndag 6 december 2009

Söndag

Fy fan för tentor. Varför finns dem??? Dum jävla uppfinning.

Idag är det andra advent. Så jag bjöd över Grinchen idag igen. Vi satt och gjorde lite julpyssel i form av änglar med grisöron och pepparkaksgubbar med knivar i sig. Det tyckte vi va kul. Grinchen skrattade högt när jag hade nålat upp ett gorillahuvud på tomtens kropp. Så det är vad jag har roat mig med idag.

Svängde förbi min kära kompis Ida också en sväng. Det var mysigt. Vi satt å snackade om massa saker och att det snart blir ett röjigt jullov. Då händer det grejer vill ja lova!!
Hon tycker att ja ska sluta umgås me Grinchen så mkt, hon säger att han har dåligt inflytande på mig, men ja vet inte riktigt.. ja tycker han e rätt så rolig. Med Ida älskar julen. Så det e nog därför...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar