torsdag 10 december 2009

HAPPY!

Idag har ja återigen varit på praktiken.
Det visade sig att de vill att ja ska börja jobba där. Tydligen kan arbetsgivaren söka dispens så att när jag gjort min sista läkemedelsberäkning kan jag börja jobba som syrra, dock går jag bredvid nån hela tiden, men jag kmr ju vara självgående ändå!! De var tydligen jättenöjda med mig och jag blev superglad, för jag gillar verkligen avdelningen å alla i personalen. De är sjukt sköna.

Idag diskuterade vi svenska ord och kurdiska ord. Vi har en snubbe som e kurd där. Han sa att alla våra fina ord är fula på hans språk.
Kungsgatan var jättefult, kör d på googleöversätt så får ni se va d betyder.
Jag heter Gun och går på Kungsgatan. Ajja bajja!!
Nää, men de e ena riktiga sköningar, så det skulle vara ett nöje att få börja jobba där!

Sen saknar ja ju Johan såklart, men det va ju ingen nyhet.. en och en halv vecka kvar vafan, det känns som om han aldrig kmr komma hem =(
Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar