fredag 19 mars 2010

Chans att vinna en bloggie!


Jag läser en blogg som skrivs av en tjej som kallar sig för Egoina.
Hittade henne genom att jag tänkte byta bloggadress till blogspot istället för blogger, men bestämde mig sen för att behålla den nuvarande. Hon låg då etta som mest aktiva. Sen fastnade jag! För hon är så sjukt rolig, spontan, sarkastisk och ironisk. Skriver verkligen roliga grejer.

Iaf till saken: Hon ska lotta ut en bloggie som är en kamera med 270 graders vridbart objektiv.

Jag tycker att jag ska vinna bloggien därför att den vill till mig. Den ligger där i lådan å skriker mitt namn: Josefine, Josefine, kom och rädda mig, det e så mörkt och tråkigt här inne. Med bloggiens vridbara objektiv som underlättar porträttbilder, kan jag lägga ut fler bilder på mig själv på bloggen. Det är ju perfekt eftersom det finns så få bilder på mig själv här. Därför ska jag vinna.
Kjamiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar