onsdag 3 mars 2010

Weeee

Känner mig så sjukt full av energi inför träningarna numera efter att ja varit sjuk och inte tränat på en vecka. Va så sjukt kul idag, börjar känna mig mer uthållig, vilket känns wuuunderbar du Fritz...

Egentligen börjar utbildningen i helgen, men eftersom jag redan hade det mesta förutom biokemi och träningslära så behöver jag bara gå nästa helg några timmar istället. Helgen efter nästa, det är då praktiken drar igång och jag får träna gratis på sats. Det ska bli så sjukt roligt, kan knappt vänta. Har inhandlat lite nya träningskläder så man har lite att variera med. Ska köpa lite fler zip-tröjor. Man kan junte se ut som en luns om man ska vara instruktör eller va säger ni?
Johan skrattade åt mig, för han tyckte ja va nördig, JAMEN TYCK DET DÅ! ;) Jag vet ändå att ja e coolast i universum.
Pussituss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar