tisdag 16 mars 2010

Ledig kväll

Har fått nån skum grej i axeln, så går på Voltaren nu i tre dar. Kanske är en liten vätte där inne som vill ut? Så om jag blir lite underlig vet ni varför. Hoppas skiten försvinner, skitskumt, kom över en natt bara, utan att ja gjort nåt.
Sen har jag börjat få lite småont i benhinnorna. Varning varning alltså, benhinneinflammation vill man inte ha! Det är det här som är baksidan med träningen. Man ska vara försiktig, man har bara en kropp.

Imorgon ska jag och Johan åka in till Runner Store. Där ska de kolla hur jag sätter ner foten, jag vet att jag går sjukt snett med ena foten (pronerar), vilket kan ha å göra med mina knän samt benhinnor. Sen gjuter de inlägg som man kan ha i skorna när man tränar eller till vardags. Sjukt dyrt, men så värt det. Lika bra att fixa det på en gång.
Vila nu i tre dar som sagt, sen börjar det. Fick beröm igår på stepen, sjukt kul!

Ledig ikväll, undra vad man ska hitta på? Ska väl sola lite å kanske färga barret, måla naglarna, fixa tossingarna etc. Spa night deluxe. Förresten har jag städat i mitt rum. Mina golv är så rena att man kan äta från dem...dock rekommenderar jag det inte.

Kjamiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar