söndag 16 maj 2010

Bakis

Urs! Drack inte så himla mkt igår, men fyy, mår inte bra. E typ fast i kroppen, men hjärnan e klar.. ni vet hur d e.

Igår va iaf skitkul! Fick svingod mat hos Kim. (Varför säger man egentligen SVINgott och SKITgod... d e väl inte särskilt gott?!) Hursomhelst... åt jättegod mat och drack härligt bubbelrosé (uuuuuuuuuuuuurk). Sen åkte vi till Amba. De hade fullmoonparty där. Man kunde dricka singah om man ville, men ja ville inte.
De har ju typ nya tjejer som är värdinnor, kallar sig för ambas änglar. På bilderna e de skitsnygga och d ser asballt ut, i verkligheten: Gå och kamma er typ. De sprang omkring med leksaksängelvingar med ludd på...haha.

Jag lekte vakt också. Det va typ det roooligaste. Jag stod i dörrkarmen upp till toaletterna och garderoben å stoppade killar då såklart, för tjejer har en tendens att vara bitchiga mot mig. Så sa ja såhär: Nej asså tyvärr men det är VIP här uppe så du får tyvärr gå andra hållet. Och det sjuka var att de gjorde som jag sa! Sen kom en hel grupp me utlänningar. Då stoppade jag dem och sa att d skulle ta minst 20 min innan de fick hänga in jackorna och rådde dem att gå å ta en drink. De gjorde det... men en skulle gå på toa, så ja släppte igenom honom och hans kompis ba: Jag e med honom! Okej sa ja å släppte igenom hnm också...

a herregud, blev förvånad att så många lydde mig utan att ja ens hade vaktkläder på mig. Jag hade tillochmed ett sugrör som microfon... ja hujeda mig. Lägger upp lite bilder sen från spektalet, men nu måste ja kurera bort den här satans perkele huvudvärken. UUurs!!

1 kommentar:

  1. hahahahahahahahahahah du e ju sjuk
    "jag e med honom!" hahahah

    SvaraRadera