söndag 9 maj 2010

Slut..

Hej hej allihooopaaaa...
har mobilbloggat som en galning i typ två dar, kommer sen in på bloggen å ser att ingenting är uppladdat. KUL. Jaja, lägger upp lite bilder senare om ja orkar. Har haft så jävla mkt att göra.
Igår stod ja tex å köade på sergels torg för att söka idol. Haha! Jag och Patric, en kompis från högstadiet har alltid typ skojat om att ställa upp tillsammans och nu var det dags tyckte vi. Vi tog d inte så seriöst direkt, hade inte tränat på nån låt, utan tog en ja kunde bara.
Men herregud va mkt folk det va, va tydligen rekord.
Det va inte riktiga juryn man fick träffa först, utan ja sjöng för två gubbar utan kamera. Det va skönt, så slapp man komma med i tv. De sa att ja kunde sjunga men inte tillräckligt bra. Det gjorde ingenting, jag log när ja gick ut för jag var så sjukt nöjd över att jag ens vågade göra det. Haha, har varit så himla rädd för det, men nu är det gjort och nu slipper man fundera "Undra om" hela tiden. Skitbra! =)

Den där hemliga grejen jag och Johan var på i förrigår...jaaa... det gick bra =) Men, en till intervju nästa vecka om vi nu får det. Ska berätta sen om vi går vidare. Nu är det hemligt.

Puss på er.

2 kommentarer:

  1. Åh coolt..visste inte att du sjöng!
    Du skulle dragit med mig så skulle min mamma bli nöjd- hon har tjatat på mig i typ tre år att jag ska söka haha

    SvaraRadera
  2. näää?? ere sant? åhh hade ja vetat det hade du lätt kommit med!! men fyy va kallt d var.. å d regnade konstant nästan!!

    SvaraRadera