lördag 1 maj 2010

Typiskt

Nuuuu har ja fått hem den snygga bikinin som ja skickade efter från Laredoute tutt tutt! Underdelen passade fint, men överdelen var för liten =S underskattade visst storleken på mina bröst.. de har iofs växt en storlek sedan jag träffade Johan. Undra vad det beror på? tror han lägger i nåt skumt i min mat som gör att de växer....eeevil eeevil, slugt min vän, slugt! Ska skicka tillbaks skiten nu. Inte tuttarna, bikiniöverdelen alltså.

Igår var jag som sagt hos Diana på middag. Så sjuuukt trevligt var det, där fanns allt man kunde önska sig: grillspett, hemgjord potatissallad, vitlöksbröd, cider och katter. Tyvärr kunde jag inte stanna så länge eftersom träningen är prio ett just nu, så åkte hem som en pensionär vid tio.

Påvägen hem kom det fram en massa snackpåsar som bara skulle tjabba hela tiden. En sa tillochmed att han hade halsfluss, då puttade jag bort hnm å sa att han skulle sätta sig nån annanstans...hahaha... FREAK!

Ikväll mina vänner blir det italiensk afton. Det vankas italiensk buffé med typ tio olika smårätter. Min mor står för kalaset och är även en superbra kock. Lägger upp bilder under kvällen så får ni se hur mysigt vi ska ha det. Och nej, tyvärr är ni inte bjudna. Kanske en annan gång om ni är snälla.




Undrar förresten hur man duschar med en fotboja?

Peace dudes. Have a nice one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar