tisdag 11 maj 2010

Cocio

Hej hallå allihopa! Oj vilken dag hörrni, har varit över i princip hela STHLM idag! Började min dag i plugget, när Karin från Arla ringer å frågar om ja kan ställa upp och åka runt till olika mediaföretag (typ veckorevyn, Frida förlag, NRJ, finest.se, café osv) och överlämna paket.
- Jamen självklart sa jag, jag är junte den som e den direkt.

Blev hämtad av min chaufför Fabian från Ryska posten. Fy Fabian sa ja när han anlände. Han och jag har umgåtts hela dan. Mycket fin människa. Åkte hem till mig, bytte om till Cocioklänningen och sen åkte vi och hämtade paket på en reklambyrå. Paketen innehöll en mörk chokladdryckslåda och en ljus. Efter det åkte vi till 8 olika adresser i stan och nu kom jag precis hem, fick såklart skjuts av kära Fabian. Haha, det var en rolig dag. Gjorde inte mkt men tjänat typ två lax. Inte illa! I'm happy...are you?

Tyvärr var inte Knappen och Hakim på plats på NRJ, som ni vet är de typ mina idoler. I löööv them, hade lätt tagit en idolbild och lagt upp på bloggen, men icke. Det får bli en annan gång, när jag blivit känd och börjar gå på samma fester som dem ;)

Hoppas ni mår finemangs, nu ska ja återgå till mitt. Jajajajajaja (andas inåt hela tiden, som min mormor brukar göra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar