söndag 30 maj 2010

SATS

Hallu everybody!

Ja, som sagt var jag på audition idag. Kom dit till Hötorget kl 10. Får info om att vi ska vara med på allas auditions, vi var ca 25 pers. Så idag har jag tränat från halv elva till kl två. Jag har kört box, pump, body combat, danceaerobics, afro och step idag. Det var jättekul. Nån gång i framtiden ska ja instruera i afro också, shit va kul d va. Älskart!
Iaf, sats är riktigt hårda med vilka de tar med och inte. Deras löften gentemot kunderna är att de har de bästa instruktörerna, då måste de ju också hålla det de lovar.
Det var ca fem personer som gick vidare, däribland jag. Jag blev sjuuukt förvånad, för jag vet att jag ibland slarvar med tekniken för att kanske lägga lite mer krut på personligheten. Men det är bara att öva på det, för tekniken ska bli grym!

Jag blev iaf hur glad som helst och nu på tisdag ska vi ses för ett möte, då får jag mer information om vad som ska ske härnäst, vilka typ av klasser som finns och var jag ska jobba osv.
Jag är heeelt slut kan ja säga... somnade vid halv sju och halvsovit tills nu... ska gå å lägga mig snart igen.

Imorn e d Joziecars bööörsday. ;)

Ni har väl inte glömt era fina mammor idag?? det är ju mors dag! Min mamma fick en massa lotter och vann 50 kr. Alltid nåt.

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar