torsdag 6 maj 2010

Trött...

Idag har jag stått i Årsta och promotat Cocio. Snackade med massor med människor och dagen gick rätt så fort. I like lättförtjänta pengar. Träffade en snubbe som sökte personal till ett annat event också som jag kanske ska jobba på nästa helg. Det går BRA nu ;) Sedan fick jag åka förbeställd taxi till jobbet imorse för ja skulle vara där klockan sju. Skitskönt. Kände mig som en kändis. Haha. I like ;)
Imorn ska jag åka till storängsbotten å göra samma sak. Sen ska jag iväg på nånting hemligt. ;) Ooooh det är såååå spännande. Om jag får det, ska ni få veta vad det är..

Nu ska jag bara ligga i min säng och BARA VARA. Fy faaan vad underbart det är ibland.

Puss på errrr

1 kommentar:

  1. TÄNK VAD SKÖNT ATT BARA FÅ VARA. Så är det ibland. Njuuut and enjoy.

    SvaraRadera