måndag 24 maj 2010

oj oj vilken helg

Hallååå era små glin.
Nu har jag haft ett step-pass, hör och häpna: Det gick ta mej fan skitbra! Skönt det kändes... gick ju så dåligt förra gången, så jag blev jätteglad när veteranerna gav mej konstruktiv och positiv kritik. Härligt!! Ser fram emot fler pass. Ska skriva kontrakt nu. Sen är det satsträff i veckan, måste kolla upp det!!

Haft det sååå grymt i skärgården i helgen. Verkligen laddat batterierna. Herregud va fint Elgö är.. där vill man ju va jämt på sommaren om man fick.
Sen blev vi som sagt fotograferade idag. Bilderna blir jättefina.. värsta lyxen att en fotograf kommer ut och fotar oss, vi får bilderna plus betalt! Vi ska göra en tavla av den finaste bilden.

På lör ska ja ha grillfest, eftersom jag fyller år om exakt en vecka. Alla mina goaste kommer och fy va härligt det kommer bli.
I loooooove grillpartaj.

Tjo tjo!

2 kommentarer:

  1. Nu kommenterar jag, då blir du glad va?! Jag tänkte på dig o steppen igår o d verkar ju ha gått bra:) Grymt ju, kul att fotograferingen blev av:)
    Ha det!

    SvaraRadera
  2. heey pruttis!! ;)
    jaaa ja blir suuuperglad såklart! =)
    Ja, det gick faktiskt bra! Jag e nöjd. På sön är det träningsträff på sats, ska gå på den hade ja tänkt.
    Du får se bilderna sen när de kommer. Ska bli jättekul att se! Va skittrevligt i helgen btw, får vi göra fler ggr! Puuuss!

    SvaraRadera