onsdag 19 maj 2010

Nämen tjenaaaaaaa!

Jo såhär var det igår förstår ni:

Jag hade ingen aning om vart ja skulle på hela dagen. Jag skulle ta med mig alla de där konstiga grejerna men inga skor (!?) Fattade nada..
Så går vi i stan iaf.. å så kommer vi fram till Laserdome. Johan gick nästan in och jag höll på å dö..vadå laserdome liksom?! haha.. men näää, det va det inte utan vi kom fram till Norra Brunn. Där säger han att vi är i ett sällskap om 15 pers.. jag fick chocken! Trodde bara det skulle vara Johan och jag.. men tydligen så var det hela skriftet på Johans jobb med alla sina respektive. Det var jättetrevligt. Dryg personal och lagom bra mat, men sjukt roliga stå-uppare. Johan Rheborg var där, nån som hette Fritte Frittson och en Nya Zeeländare som hette Al Pitcher lr nåt liknande. Haha fan va ja garvade, de va riktigt bra faktiskt.
Idag har jag solat me Johan, han badade aldrig. Fegis. ;P

Sen har jag gjort en uppvärmning till mitt steppass jag kanske ska ha på Måndag. Gurras axel va tydligen inte som den skulle.. så ikväll på bj:n får ja reda på om ja ska köra lr inte.
I helgen blire bara landet, så jäkla skönt det ska bli!! Johan och Emma ska följa med ut och sova över, vi ska grilla, kanske åka en sväng till Badholmen, dricka rosé och bara ha det bra.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar