torsdag 24 januari 2013

Borta bra men hemma bäst

Åh, äntligen hemma! Kändes verkligen så när vi kom tillbaka till ön.. Fyyy vad det var hemskt i Phuket town efter ett tag. Alla bara drog och slet i en.. "taxi?" "suit" "Cheap cheap my friend".. suuuck!! Det räckte verkligen att vara där i två dagar. Hade dött om jag var tvungen att stanna. Vi var så sjukt trötta igår efter färjorna och allting så vi bara kom hem käkade och sedan bums i säng. Dagen började ju inte direkt på den rätta sidan heller då jag märkte att städarna på hotellet hade snott 3000 baht av mig.. Fy fan.. Efter det så kom inte vår taxigubbe i tid. Han kom när färjan skulle gå så vi var skitsura på honom för han var så jävla mai pen lai.. (hakuna matata typ)..Men vi hann med som tur var.

Det var iaf jättekul att träffa Cattis, Linus och Lucas. De bodde på värsta lyxresorten så vi spenderade en dag där med dem och badade och hade det bra =)
På kvällen åt vi på restaurang och sen tog vi en liten shoppingrunda. Men man orkade inte med så mkt shopping för det var så varmt och alla säljare är så grymt jobbiga..


Lek i poolen



Fina poolen på hotellet


Cattis åker rutschkana och tyckte det var jättekul!


Wiiiie. Slog dock i knät för det var så sjukt grunt..


Mommiesin the waterfall 


Sötisarna lekte i Lucas säng


Daddys med babys


Dagen då jag upptäckte att jag hade blivit bestulen...

Imorrn är det bröllop så nu är det sista racet här inför det.. Ska bli skitkul =)
Lillsnuttis tog sina första krypsteg igår också! Värsta coolingen =)

Puss och kram

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder!! Duktig L är som kan krypa redaN! Värsta advanced baby!
    kram

    SvaraRadera
  2. Kom hem snart då... Jag längtar efter er!! Puss

    SvaraRadera
  3. Kom hem snart då... Jag längtar efter er!! Puss

    SvaraRadera
  4. Här hemma är alla sjuka i influensa.

    SvaraRadera