torsdag 3 januari 2013

Wedding singer

Hallo hallo in da bananaforest!

Jag kommer att sjunga som en professional wedding singer den 25 och 28 jan. Ska sjunga tillsammans med Kjelle som är musikant och spelar gitarr. Vi ska framföra ett antal låtar.. tror det blir 4-5 stycken. Jag får 4000 bath per bröllop. Så nu håller jag på och pluggar låttexter för fullt. Om några dagar ska vi börja öva. Han ska spela på Leons dop också och det kommer bli skitbra!

Jag, Jovis och Leon ska på snorkelutflykt på lörddag. Det var en båt som man kunde vara inomhus på och ta med vagnen så att lillis får det bra också. Även om vi inte kan snorkla tillsammans så blir det iaf kul att få åka på utflykt. En måste ju alltid passa lillis. Frukost och lunch ingick så det är sjukt bra. Dock ska de hämta oss kvart över sju på morgonen.. snark. Men men..

Jag har börjat försöka sluta amma Leon på nätterna och nu i tre dagar så har han inte ätit åt på natten. Han vaknar dock lika ofta men somnar om, om man buffar lite på honom och stoppar tillbaks nappen i munnen. Jag hoppas att han snart ska sova en hel natt så hans mamma får ta igen sig lite.. Johan tog den natten som var och inatt är det min tur så vi kämpar på!

Puss puss på er!

4 kommentarer:

  1. Kul med sånger! Du är duktig så det kommer bli superduper! Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det! Nervöst men kuuul =)

      Radera
  2. Roligt!! du är så himla duktig och kommer rocka! Kramar till familjen från Diana

    SvaraRadera