onsdag 9 januari 2013

Leon är en grinsill

Idag har Leon varit på skitkasst humör.. Han har grinat hela dagen.. Så jag vet inte om han typ har ont i magen eller nånting? Öronen kan det inte va för när man trycker på dem så skriker han inte.. Jag bara längtar tills han ska bajsa! Haha.. för det va ett tag sen och jag tror han kommer bli mkt gladare efteråt ;) Vem skulle inte det liksom?


Våra grannar har dragit till Krabi och de har en egen pool så vi fick vara där idag och bada..men det blev kortvarigt eftersom ovannämnda bebis inte var på humör. Jag badade litegrann och skulle ta ut en insekt ur poolen och fick då ett stick. Ajsomfaen va ont det gjorde.. Ett getingstick =( Och nu är hela mitt finger svullet och gör ont. Buhu. Jag bad Johan googla lite om det, men han sa bara att det var nån som hade fått amputera fingret och så berättade han om en som dog efter tre min.. så det var lönlöst..


Vi är lite uttråkade idag så vi får se vad vi hittar på ikväll. Hoppas Leon blir på bättre humör bara annars blire svårt.. pöss på er där hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar