lördag 12 januari 2013

Refresh dive

Tjeeeenis!

Idag åkte jag iväg och träffade dyk-Emma. Vi körde ett refresh dive för att jag skulle friska upp mina dykkunskaper. Det gick förvånansvärt bra! Trodde jag skulle ha glömt mer men mycket satt kvar. Och hur kul var det inte? Hade ingen panik eller ångest utan det gick hur bra som helst! =D Så nu är jag fit for a dive out in the ocean. Våra grannar här som jag pratat om (Carina och Anders) erbjöd sig att ta hand om Leon en hel dag så att jag och Johan kan åka och dyka tillsammans. Det är verkligen guld värt eftersom vi så himla gärna ville göra det. De är så himla goa! Jag LÄNGTAR! Det blir någon gång här nästa vecka och då kommer vi troligtvis att åka tillbaka till Koh Ha. Det finns ett annat ställe där man kan se manta-rays, men då måste man ha advanced och tyvärr har ju inte jag det så det får bli Koh Ha igen, men det gör inget för jag är supertaggad ändå!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar