lördag 19 januari 2013

ZZZZZzznark

Idag har vi inte gjort många knop öh du öh.. För att Little Leon förvandlas till Little Devil Leon på nätterna numera. Han vaknar minst 6-10 ggr nu om nätterna. Helst stört. Jag hade ju slutat amma honom på natten, men nu funkar inte det alls.. så nu får jag amma honom lika mkt som när han var nyfödd. Det är det enda som fungerar så att man kan få sova lite själv. Sen sover han också typ bredvid mig i sängen vilket jag eg inte alls gillar.. men vasskamangöra? Orkar liksom inte gå upp och vagga honom sjuttielva ggr mitt i natten.. i wanna sleep dude.. och Johan med.. han vaknar ju varje gång Leon gnyr eller låter.. Man har ju provat det mesta också så det är svårt.. ujujuj...

Vi käkade på stranden ikväll. Det var jättefint och jättegott.



Sunset


 Hallelujah!



Snygg-Papi

På mån ska vi dra till Phuket i två dagar och shoppa loss. Vi ska hälsa på Cattis och Linus som är där med lilla Lucas. Ska bli riktigt trevlans. Sen är det ju bara två veckor kvar och sen kommer vi hem. Sjukt! Känns verkligen som om vi bor här på riktigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar