måndag 14 januari 2013

Klippning á la thai-style

Hello again! Hur mår ni mina readers?

Igår drog vi till Saladan lite tidigare för Johan skulle klippa sig och kolla hur mkt det skulle kosta att sy upp en kostym. Han klippte sig, det blev helt ok och då tänkte jag att jag också bara skulle ta lite på topparna. Tyvärr blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig då hon som klippte mig klippte helknasigt.. jag har ju etapper i mitt hår och hon bara delade upp håret i fyra delar och sen klippte hon liksom vertikalt.. haha.. sen ville hon tunna ut topparna (!). Där satte jag ner foten.. jaja.. jag orkar inte bry mig för här nere är det alltid lite så att man inte riktigt vet vad man får och blire mongo så får det väl bli det. Som tur är skulle min granne klippa sig idag så jag ska dit och finputsa lite.

Vi var på stranden hela dagen igår och hela dagen idag. Vi träffade en barnfamilj där som hade en son som hette Leo.. (haha) och han skulle fylla ett år imorgon. Supertrevliga. De skulle åka hem imorgon och hade varit här i två veckor.

Leon har lärt sig att sitta nu och gör det helt självmant. Asgullig. Han kan också dricka ur sugrör! Snart börjar han nog krypa för att han håller på och jobbar och jobbar hela tiden när han står på alla fyra.. Det går ju framåt här nere om man säger så! Idag satte han sig i vagnen för första gången helt själv. Satt också på stranden och pillade lite med hink och spade. Sööötis.



 Mums med gröt på morgonen
 Cool guy at the beach


 Gungeligung
 Hur söt?!
Ha det bra pussipuss

1 kommentar:

  1. Haha leon e ju för zööööt när han står på alla fyra! Gulliiiiiig Puss puss

    SvaraRadera