måndag 7 januari 2013

Övning ger färdighet

Idag efter frukost gick jag upp till Kjelle och sjöng. Vi satt och kollade lite vilka tonarter jag ska sjunga i och skummade igenom alla låtar. Det kommer nog bli skitbra, han är så sjukt duktig. Jag längtar till bröllopen, det kommer bli så himla kul!

Efter det så chillade vi vid poolen, var inte så många där idag så det var sjukt skönt. Skulle ner och fixa mina naglar men tjejen var inte där så det får bli en annan dag.

Har lärt mig flyga ovanför vattenytan..

Sådan far sådan son.. sängkammarblicken!

 

Här är låtarna jag ska sjunga på bröllopen:

Lars Winnerbäck – Om du lämnade mig nu
Kent – Utan dina andetag
Darin – Astrologen
Shania Twain – You're Still The One
Molly Sandén – Hallelujah

It's gonna be awesome!!

Puss pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar